Op vakantie in Nederland - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Op vakantie in Nederland - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Op vakantie in Nederland

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

02 December 2005 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

de titel zegt het al, ik ben weer in Nederland. Even op vakantie bij paps en mams. Heerlijk om mijn familie weer te zien. En dan de wetenschap dat ik 19 december alweer terugga naar het mooie, warme Tanzania! Ik heb nog 1 reis voor Summum en ik denk dat ik per 1 februari voor een lange tijd terug zal zijn. Maar ja, je weet het nooit met mij :). Ik heb net eindelijk foto's bij mijn vorige bericht geplaatst. De kilimanjaro, ik ben nog steeds supertrots op mezelf. Van iedereen waar ik felicitaties van heb gehad, maar nog niet heb teruggemaild, dank jullie wel.

• 02 December 2005 - 12:24

Edwin:

Mooie plaatjes weer hoor!

• 02 December 2005 - 12:34

Cora:

Net in de lunchpauze even kunnen kijken. Helemaal goed joh. Wat een prachtige plaatjes. Eens komt de dag dat ik er ook ben en dan ga ik het zeker doen...!! Super. Dikke kus

• 02 December 2005 - 18:11

Maaike:

Zucht...blijf jaloers...

Leuk dat je weer in NL bent! Bel me dan kunnen we afspreken. Want ehuh, je hebt vast allerlei plannen gemaakt.

• 03 December 2005 - 08:02

Carlijn:

OH, wat mooi!
    Iets voor onze huwelijksreis???
    Wat een hoogte joh! Tot zondag
    Liefs Carlijn