Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

03 Januari 2006 | Tanzania, Zanzibar

hallo allemaal,

Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toe!

Mijn oud en nieuw was een gezellig feestje bij het hotel in Moshi. Personeel van 3 hotels kwamen samen, er was een dj en dan natuurlijk mijn hele groep. Een gezellige boel en veel gedanst op mijn favoriete bongo flavour muziek.

Kerst heb ik gevierd in de bush. We zaten bij Lake Eyassi. En het was warm! 's Ochtends had ik leuk de tafel gedekt met kerstservetten en ik had kerststollen meegenomen van thuis en die smaakten goed. De groep ging wandelen en de bosjesmannen bezoeken. Ik ben naar de kerk geweest. Was weer een leuke belevenis. Ik verstond er niet veel van, want het was helemaal in het kiswahili. Ik had als enig vrouw geloof ik geen jurk aan, maar ja, die had ik niet mee op safari. En tijdens de collecte, als je hier geen geld hebt, kun je ook een kip of een geit meenemen. Die worden dan ook naar voren in de kerk gebracht en dat vind ik erg leuk om te zien. 2 uur duurde de mis!

2e kerstdag waren we terug in Arusha en ben ik gezellig met wat jongens wat gaan eten en drinken. Helemaal goed dus.

De safari was weer erg leuk. Veel dieren gezien. We hadden goed weer. En we zijn een paar keer gezellig naar de kroeg geweest.

Afgelopen week is ook zo voorbij gevlogen. het was bijzonder om de kili weer te zien. Wat een hoge berg zeg, en ik heb gewoon boven op de top gestaan!

Nu zijn we op Zanzibar en het is hier gigantisch warm. Overmorgen gaan we nog voor een paar dagen naar het strand en dan zit het er alweer op.

Wat ik hierna ga doen weet ik nog helemaal niet, jullie lezen het wel een keer :)

Groetjes Sas

• 03 Januari 2006 - 12:23

Edwin:

Leuk sas!

• 03 Januari 2006 - 13:20

Maaike:

Een betoverend mooi nieuw jaar gewenst!

Keep on mailing your stories!

Liefs Maaike

• 03 Januari 2006 - 17:48

Carlijn:

Lieve Sas,
    klinkt weer goed allemaal! leuk je verhalen over kerst en oud en nieuw. veel plezier nog op het hete Zanzibar!
    Liefs Carlijn

• 08 Januari 2006 - 13:07

Charlot:

Saskia, ik wens je het allerbeste toe voor het nieuwe jaar, veel geluk en gezondheid, maar ook veel reisplezier! Groetjes van mij