Nog steeds in Tanzania - Reisverslag uit Mombo, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Nog steeds in Tanzania - Reisverslag uit Mombo, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Tanzania

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

07 Maart 2007 | Tanzania, Mombo

Hallo allemaal,

hoe is het met jullie? Ik weet eindelijk wanneer ik naar huis kom, 1 april, en het is geen grapje!

Ben weer eens met wat anders begonnen, een campsite en lodge vlakbij Mombo. Dat is tussen Dar en Arusha in. Boris en ik waren weeste kijken op 10 februari en ik zag het toen eigenlijk niet zitten... maar ja, we zitten hier nu wel! Voor Boris is het goed, hij heeft een baan nodig en in Zimbabwe is dat ver te zoeken. Ik wilde naar huis toe, maar nog een maand hier blijven, kon ook nog wel. Dus we gaan 28 maart samen naar Zim, hij blijft daar een dag op 10 en ik kom lekker naar Nederland toe.

Wat is hier waar ik nu ben? Het is een kleine camping met wat huisjes bij een houtzagerij. Opgezet door Finnen, overgenomen door de TZ overheid, die konden het niet draaiend houden en een Nederlander heeft het overgenomen. Met de fabriek hebben we niets te maken maar het is onze taak om de camping weer goed lopend te maken. Het is zo vervallen en zo smerig. Jakkes. We zijn begonnen met opknappen en ik heb al een boel schoongemaakt met wat andere dames die ik ingehuurd heb. Mijn swahili gaat met sprongen vooruit want ze spreken geen engels....

De rest volgt wel weer een keer als ik in NL ben. Ben nu moe en vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.

Dikke kus,
Saskia

  • 07 Maart 2007 - 15:10

    Claudia & Ronald :

    Hoi lieve Saskia & Boris,

    Zoals altijd lees ik je nieuwe berichten en ook deze hier is weer leuk. Ik hoop een keer te zien als je in NL bent. Je weet je bent altijd van harte welkom. Veel succes nog daar en maak er wat moois van....

    Groetjes
    Claudia & Ronald

  • 08 Maart 2007 - 18:53

    Carlijn:

    We hopen je nu echt in april dan te zien, maar tot zo lang veel succes en hopelijk toch ook plezier, dikke kus je schoonzus

  • 08 Maart 2007 - 21:34

    Heleen:

    He Sas!
    Gezellig dat je weer naar NL komt. Vast leuk om iedereen weer even te zien. Veel plezier nog even in Tanzania en tot spreeks!
    Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Mombo

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 69375

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: