Hittegolf in Marokko? - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Hittegolf in Marokko? - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Hittegolf in Marokko?

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

08 Augustus 2009 | Marokko, Taroudant

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie en is het een fijne zomer in Nederland?
Volgende weekend kom ik weer thuis en ik heb er zin in, ja jullie lezen het goed. Ik ben benieuwd naar mijn huisje, hoe schoon het is (aangezien ik ben weggegaan terwijl de cv werd aangelegd), of mijn bank snel komt en hoe mijn eettafel en stoelen staan. Van de ene kant een heerlijk idee om effe vrij te zijn, van de andere kant is het heel gek om te weten dat ik thuiskom en geen baan heb. Het is nog niet helemaal gesetteld in mijn hoofd. Voor Koning Aap ga ik eind september een Kenia/Tanzania reis doen en daar heb ik natuurlijk heel veel zin in. Ook heb ik een kennismakings gesprek voor de functie planner bij een bedrijf bij mij om de hoek. Afwachten en duimen wat er dit najaar op mijn pad komt. Het is gek dat ik nu weer reizen ga begeleiden, terwijl ik me er juist op ingesteld had om dat niet meer te doen.

Maar goed, de reis gaat goed. Het is ongelovelijk heet, meestal tussen de 44 en 50 graden... Te warm kan ik je vertellen. Plus veel mensen ziek en daardoor was de energie uit mijn groep en mij geraakt. Gelukkig komt daar nu weer verandering in en gaan we morgen naar het leuke Essaouira aan de kust. Nog een krappe week te gaan. We hebben veel gezien en gedaan, ook voor mij een paar nieuwe plekken aangedaan, en veel gerelaxed en boeken gelezen. Met een 3 weekse reis door Marokko is het een zeer rustig programma en tijd te over, ben ik niet gewend :).

Groetjes, Saskia

ps: een voorbeeld.
In Risani vlakbij de Erg Chebbi woestijn hadden we airco. Ik had hem op 30 graden gezet, lekker koel! Zodat de overgang niet te groot zou zijn met de buitentemperatuur van 50 graden. In Nederland noemen we 30 graden een verwarming??

  • 09 Augustus 2009 - 03:23

    Karin:

    Hey lieverd! Wat ziet je huisje er goed uit op die fotos! lekker veel licht en helemaal van jou!

    Blij om te horen dsat het ook zo goed gaat in Marroko. Heb er het volste vertrouwen in dat er snel iets leuks op je pad komt in Nederland...

    Kus uit Pana!

  • 09 Augustus 2009 - 08:37

    Sjoukje:

    Hoi Sas,
    Wij vinden in nederland 30 graden al heet.Ben nu even niet jaloers op jou.
    Straks lekker je cv aan in je nieuwe huis, want je zult het hier wel koud vinden.Nog een koele week toegewenst.
    Groetjes, Sjoukje.

  • 10 Augustus 2009 - 17:40

    Selien:

    Hé lieve Sas,

    JEETJE! Wat een hitte zeg. Na 3,5 week een gemiddelde van 36 graden vindt ik al goed! :-) Ik hoop dat het weer inmiddels weer een beetje is bekoeld.

    Laat me even weten wanneer je weer in het koude kikkerlandje bent, dan spreken we snel wat af! Kom ik je huisje bewonderen.

    Dikke knuffel!
    Selien

  • 11 Augustus 2009 - 10:43

    Carola:

    Reizen begeleiden zit in je bloed, duurt lang hoor voordat het eruit is. Leuk te lezen over Marokko, erg herkenbaar die hitte enne ik ken het zonder de airco's Geniet nog daar

    Groet

  • 14 Augustus 2009 - 17:48

    Annette Giessen:

    hoi Saskia
    ik kwam je zomaar tegen toen ik mijn eigen dagboek bijwerkte ik herkende je foto

    liefs Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Taroudant

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 69387

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: