Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Saskia

16 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Eerst even banen nieuws. Ik heb nog geen definitieve uitslag van het revalidatie centrum. Er zijn nog 3 interne sollicitanten, dus daar worden ook gesprekken mee gevoerd. Er blijkt nog wat meer moeilijkheid achter te zitten, ik weet niet precies wat. En dan afwachten of ik word uitgekozen of niet, dus we houden contact. Helaas kan ik nu niet met een opgelucht gevoel en zekerheid van een baan aan deze reis beginnen. Verder zijn er weinig leuke vacatures, dus dat blijft actief doorgaan met zoeken en netwerken.

En dan leuk nieuws. Vrijdag vertrek ik naar Dar es Salaam en zaterdag ben ik gewoon weer op Zanzibar! Ongelovelijk, dat dat ook maar gewoon kan. Een week vakantie. Ik ga bij mijn vriendin Suzanne langs en een paar dagen naar het paradijselijke strand. Dan waarschijnlijk via Arusha naar Nairobi om aan mijn Koning Aap tour te beginnnen.

De route is leuk. We gaan met een truck een groot deel van Kenia zien en dan een klein stukje van Tanzania. Het is een safari reis, dus we gaan naar veel wildparken. Ik kom weer veel bekende mensen tegen en ik heb er weer zin in. Morgen spullen pakken en wegwezen.

Veel groetjes,

• 17 September 2009 - 06:48

Vera Sing:

HEEEEEEEEEEL veel plezier weer in Afrikaland! Jij weet jouw leven ook wel interessant te houden he! Groot gelijk. Veel succes met je sollicitaties en tot gauw.
    Groetjes, Vera

• 17 September 2009 - 10:37

Judith:

Sas,
    Geniet ervan!

Juud

• 17 September 2009 - 15:48

Geke:

He Sas, enjoy! Ik wilde je mailen maar is er helaas niet van gekomen door tijdgebrek, sorry.

Liefs

• 17 September 2009 - 18:57

Ome Niek,Tante Lida:

Sas, we wensen je een heel leuke vacantie en een heel plezierige reis met de apenfamilie,
    groetjes.

• 19 September 2009 - 12:02

Carola:

Lekker genieten van die prachtige blauwe kleuren daar en al het andere. Wij gaan morgen op pad vakantie vieren in Frankrijk. Zal aan je denken als ik de zee zie!

• 22 September 2009 - 09:24

Desiree:

heel veel plezier en gewoon niet denken aan werk in nl...komt vanzelf wel weer. in livingstone na een fantastische reis en zal donderdag met weinig plezier naar huis vertrekken maar ja, zaterdag staat de volgende tour weer ovoor de deur. in ieder geval een te gekke reis gewenst en geniet van de dieren:-)!!!