Het is weer top!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Het is weer top!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Het is weer top!!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

04 Oktober 2009 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Omdat ik geen mogelijkheid heb om veel te mailen op deze trip, zet ik even gauw een klein berichtje op mijn website. Het is weer helemaal top! Ik heb een leuke groep en een ontzettend leuke gezellig kok en chauffeur. We maken zoveel grapjes en hebben zoveel lol, helemaal heerlijk. Helaas kan ik mijn ticket niet wijzigen, dus ik kan niet later thuiskomen.
Van Nairobi zijn we naar Lake Nakuru gegaan. We hebben uiteraard neushoorns gezien, verder veel flamingo's, buffels en waterbokken. Van daar naar Lake Baringo. Ik vind dat altijd een fijne plek. Het was daar droog en warm. Nu is het bijna overal heel droog in Kenia en vooral heel stoffig. De meren drogen op, de dieren gaan dood, de mensen hebben honger. En de overheid heeft geld genoeg maar stopt het in hun zakken ipv het land en de andere inwoners te helpen... Bij Lake Naivasha weer veel excursies gedaan en morgen gaan we naar de Masai Mara. Ondertussen ben ik al heel veel bekende mensen tegen gekomen. Zo leuk! Ook van 5 - 6 jaar terug en ook uit Zimbabwe.

Goed, tot de volgende keer. Veel liefs uit mijn geliefde Afrika :).

• 03 Oktober 2009 - 18:30

Anita:

Klinkt goed zeg!!!
    Lekker van genieten!!!

Als je weer thuis bent ben ik benieuwd naar je verhalen!

x Anita

• 04 Oktober 2009 - 09:25

Geke:

Geniet er nog even van!

• 04 Oktober 2009 - 13:29

Sjoukje.:

Hoi Saskia,
    Wat lekker enthousiast!
    2 jaar geleden hobbelden wij daar over de weg.Wat hebben we toen veel gezien.Een superreis!
    Zou ook best terug willen.Geniet er van. Over 2 weken zit ik in Marokko. Hier is het nu herfst.
    Veel moois en plezier.
    Groet, Sjoukje.