Het is alweer een tijdje terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Het is alweer een tijdje terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Het is alweer een tijdje terug

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

08 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Hoe is het met jullie allemaal? Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een berichtje heb achtergelaten. Ik wilde elke keer wachten tot mijn eigen website van kazurisafaris online zou staan. Begin februari, mijn verjaardag, eind maart... Ik heb veel geduld moeten opbrengen en ik kan nu zeggen dat het serieus vertraging heeft opgelopen, wat buiten mijn macht ligt. Mijn trots, mijn punt om daarna weer verder te gaan is nog steeds niet af.
Daarnaast gaat alles echter gewoon door. Eerste klanten zijn binnen! En 5 mei vertrek ik zelf voor een korte werk-vakantie naar Kenia en Tanzania. Ik ga ook weer op bezoek bij mijn Keniaanse familie. Als iemand zin heeft om hun te sponseren met een klein bedrag is dat van harte welkom.
Op het werk gaat alles goed. Het mooie weer maakt me blij. Ik ben begonnen met hardlopen in het park, ik zit weer op tango les en dwarsfluiten gaat goed. En zo gaat de tijd snel voorbij. Het laatste nieuws is dat ik weer tante ben geworden van een heel lief klein jongetje Guido.

Groetjes Saskia

Groetjes Saskia

  • 08 April 2010 - 19:27

    Cora:

    Heeee lieverd,

    En zo gaat het leven weer door..!! Nogmaals van harte met je nieuwe tante zijn..!!

    Dikke kus

  • 08 April 2010 - 19:59

    Medardo:

    Leuk toch weer tante te zijn. en vel geluk met je bedrijf.

    liefs

  • 09 April 2010 - 05:25

    Geke:

    Gefeliciteerd tante Saskia!!!

  • 09 April 2010 - 07:16

    Vera Sing:

    Hey Saskia!

    Bedankt voor je leuke kaartje en jij natuurlijk ook nog proficiat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 69382

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: