Namibie is groen! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Namibie is groen! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Namibie is groen!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

20 Februari 2009 | Namibië, Swakopmund

Hallo allemaal,
daar ben ik alweer. Ik zit nu in Swakopmund in Namibie. Even tijd om te relaxen, mijn groep heeft vrij en ze gaan morgen leuke activiteiten doen. Maar ik ook. Ik ga skydiven! Dat had ik thuis al bedacht en morgen om 14 uur mag ik. Super gaaf en ik heb een goede deal gekregen qua prijs omdat ik tourleader ben. Is weer een meevaller :)

Alles gaat lekker. De groep is leuk. Niet allemaal even makkelijk. Dus ik heb er een hoop werk aan. Maar als ik dan in de truck zit en naar buiten kijk, dan ben ik super gelukkig. Ik vind het hier zo mooi. En weet je wat, het heeft hier nu al meer geregend als dat het normaal in 1 jaar zal doen! Ongelovelijk en daardoor is er heel veel groen. Een andere blik op Namibie :). De truck is goed. De chauffeur is aardig, we kunnen goed met elkaar opschieten. Hij is gelukkig getrouwd en heeft 3 kids.

Het leukste tot nu toe was de excursie met Boesman in de Sossusvlei. Hij is mooi, aardig, leuk, hij vertelt geweldige verhalen en is zoooo enthousiast! Ik heb eindelijk een foto samen met hem. En ik heb een kus van hem gekregen. Jes, je snapt het wel, ik heb de hele dag moeten glimlachen :)

Een iets aparter verhaal is dit. We slapen in een mooie lodge, waar ook een wijnboerderij bij is met veel medewerkers. Ik sta toevallig net in mijn bikini als mijn buurman Dirk hulp nodig heeft om zijn deur op slot te doen. Een lieve oude man van 79. Zijn buurman was echter een witte Zuid-Afrikaan van in de dertig die dus mooi uitzicht op mij had... Lig ik 's avonds op bed nog een boek te lezen wordt er aangeklopt. Ik denk natuurlijk, dat is iemand van de groep. Nee hoor, staat die ZuidAfrikaan voor mijn deur. En hij zegt, ik ben "kakbored" (super verveeld) zullen we wat samen gaan doen? Ik was perplex! En zei, nee dankje, ik ben moe, ik ga zo slapen. Voor alles moet een 1e keer zijn??

Morgen kan ik nog emails checken, daarna een tijdje niet. Mijn nummer in Namibie voor de komende 8 dagen is +264 81 43 15 777.

Veel liefs,
Saskia


  • 20 Februari 2009 - 16:47

    Rob En Judith:

    Hé Sas,

    probeer een dezer dagen nog wel te bellen. Vakantie was lekker.

  • 21 Februari 2009 - 05:21

    Geke:

    Skydiven is zo leuk daar, ook gedaan paar jaar terug (heb er zelfs nog zo'n debiele dvd van, laatst nog gekeken met vriendinnetje).

    Meis, als je in Zambia bent, koop je dan ff sim kaart en bel je me dan zodat ik weet waar ik naar toe moet komen in Livingstone? Ik vertrek donderdag ochtend vroeg maar duurt wel een paar uurtjes voordat ik er ben want weg is slecht dus verwacht er einde middag te zijn.

    Geniet van het mooie namibie!! Ik ben jaloers....

  • 21 Februari 2009 - 07:24

    Carlijn:

    Lieve Sas,

    Jee dat je dat durft skydiven, was het spannend?
    Alvast ook gefeliciteerd met je verjaardag he!! Maar we laten maandag wat van ons horen, een hele fijne tijd nog,
    Dikke kus van je schoonzus

  • 21 Februari 2009 - 09:07

    Sjoukje:

    Hoi Saskia,
    aangezien je volgende week, via de mail, vast niet bereikbaar bent, alvast heel hartelijk gefeliciteerd.Een gezellige dag, met veel beesten om je heen.
    Beetje jaloers ben ik wel.Het weer hier is niets!Geniet dus extra!
    Groet, Sjoukje.

  • 22 Februari 2009 - 20:59

    Ome Niek En Tante Li:

    We hebben je een mailtje verstuurd misschien net telaat.

  • 23 Februari 2009 - 07:56

    Natascha:

    Hoi lieve Sas,

  • 23 Februari 2009 - 07:58

    Natascha:

    Hoi Lieve Sas,
    VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag !!!
    Geniet vandaag en de rest van je reis.
    Heel veel liefs en dikke knuffel van je zus. XXX

  • 23 Februari 2009 - 12:17

    Dees:

    wow, ben weer helemaal jaloers, alles groen dat moet fantastisch zijn. de weerberichten klopten dus wel. hier in de kaap ook nog erg warm dus weinig klachten. geniet se!!!

  • 24 Februari 2009 - 19:52

    Claudia & Hans :

    Lieve Saskia,

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Je geniet daar en wij hier in Zwitserland. Zijn lekker op wintersport en de pistes zijn geweldig.

    Groetjes
    Hans & Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 69510

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: