Zuid-Tanzania, afwisselend en ongerept! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Zuid-Tanzania, afwisselend en ongerept! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Zuid-Tanzania, afwisselend en ongerept!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

18 September 2012 | Tanzania, Dar es Salaam

Dit keer doen we het andersom. Geen heel verhaal op deze site, maar via mijn blog op mijn website. Ben je nieuwsgierig naar mijn reiservaringen in Zuid-Tanzania, lees dan het hele verhaal op de website van Kazuri Safaris. Je kunt ook mijn Kazuri facebook pagina 'liken'. Dan word je ook automatisch op de hoogte gehouden als ik een nieuw verhaal post.

Bedankt voor jullie reacties afgelopen keer, altijd erg leuk om van het thuisfront te horen!

Veel liefs Saskia

http://www.kazurisafaris.nl/category/blog/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dar es Salaam

Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 69668

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: